torsdag 26. januar 2012

Her vi bor nå
















Bildene trenger vel ikke noe nærmere forklaring på hva dem er, i så tilfelle er man stokk dum ;) Rett og slett.

Her bor vi nå, og som dere ser er det jo ganske fint og lyst og romslig og koselig og slikt. Men for oss som er 2,5 menneske + en katt er det litt lite tumleplass og plass for kreative krumspring. Det skal jo selvsagt sies at dette er bilder som er blitt tatt til salgsprospektet som man også etterhvert kan finne på finn.no, og det er jo derfor det er over gjennomsnittet ryddig. Jeg tror ikke det er sunt å ha det så ryddig hele tiden. Akkurat nå ligger lekene strødd utover gulvet, gårsdagens smuler ligger på spisebordet. Og kjøkkenbenkene er overlesset. Og jeg sitter i den lille sofaen med en halv garnfabrikk ved siden av meg.

Veldig mye er nå pakket ned og stuet vekk i boden, og noe er allerede flyttet til Villa Fjellbakk. Som feks 4 billyhyller med bøker. Det ble ca 8 store pappesker fra Clas Ohlsson det. Og det var fremdeles bare en liten brøkdel, da en del allerede er flyttet til Villa Fjellbakk, og enda mer er ikke en gang er flyttet fra barndomshjemmene våres, med tanke på at vi viste vi kom til å flytte en vakker dag. Sådeeeeet.

Når det kommer til bøker slekter jeg nok på morssiden av familien min tenker jeg. Mormor hadde nok bøker til å brødfø et halvt uland med inntektene hun kunne fått på de. (Ja, jeg har arvet en god del bøker fra Mormor, de er i trygg forvaring hjemme hos min mor, i tillegg til halve faktabokavdelingen på Deichmanske. )

Så med andre ord, vi trenger mer plass, og det skal bli herlig å gå fra 64 kvm (70 i brutto) til sånn omtrent 140 kvm over tre plan + terrasse + plenflekk + garasje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar